merville - Reisverslag uit Merville, Frankrijk van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu merville - Reisverslag uit Merville, Frankrijk van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu

merville

Door: Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

05 Februari 2008 | Frankrijk, Merville

Hallo iedereen,

hoewel ik niks meer bij hou op de site, leek het mij handig om misschien toch heel even iets te melden waar ik op dit moment zit(al een tijdje).
Na Amerika ben ik 2 weken in Eelde geweest en ben 1 week voor de kerst vertrokken naar Merville, Frankrijk. Hier is de opleiding van air-france en hebben ze iets meer capaciteit dan in Eelde. Ik zou eerst hier alleen voor de simulator komen, maar ondertussen zit ik hier al 2 weken op de baron en ben ik bij beurtje 7. Het zijn er totaal 16 en we hopen ergens eind volgende week klaar te zijn.

Korte omschrijving van de Baron:
2 motorig, 600pk totaal!!! cruise snelheid rond de 190 knopen. Alles net even iets sneller dus en we hebben ook autopilot en dat betekend dat je inderdaad wat meer over hebt voor andere dingen.

Hoop ook nu weer zo snel mogelijk in NL te zijn.
We zitten in een hotel wat je echt niemand aan wilt doen.
En Merville is niet echt bruisend zal ik maar zeggen.
We gaan echt snel, dus als ik terug ben, wacht al snel het eind traject op de airbus en hopelijk ook schiphol (dat moet nog bepaald worden)

groetjes
gertjan

  • 05 Februari 2008 - 08:21

    Sebas:

    Ey sjakie,

    Frankrijk dus zoals verwacht toch een beetje een tegenvaller? Das wel jammer... Maar goed je kan in ieder geval wel doen wat je leuk vind en dat is ehmz vliegen toch? :P

    Btw auto-pilot tijd over voor andere dingen? Ik weet niet of je dat online moet plaatsen dat soort teksten, zag toevallig een tijdje geleden wat er kan gebeuren in zo'n ehmz cock-pit.... een ding scheelt jij hebt zover ik weet nog geen stewardessen aan boord of wel ;)

    Spreek je snel weer pik!!

    Gr.

  • 05 Februari 2008 - 08:38

    Leon:

    600PK??

    Ik hoorde dat de A380 een kleine 1.000.000 PK (miljoen) heeft. Een Ajax-fan is blijkbaar snel tevreden ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Merville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2008

AYATOLLAH

26 Februari 2008

AIRBUS A310

05 Februari 2008

merville

24 November 2007

WING!!!!

21 November 2007

IFR RATED
Gertjan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 29408

Voorgaande reizen:

18 December 2007 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: