AIRBUS A310 - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu AIRBUS A310 - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu

AIRBUS A310

Door: Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

26 Februari 2008 | Nederland, Eelde

Hallo iedereen,

toch maar even een kleine update. Iedereen bedankt voor de reacties van de vorige keer.

Ik ben sinds 19 feb klaar in Merville en heb dus mijn meermotirg traject afgesloten.
Tevens sloot ik ook officieel mijn instrument rating af.
De vlucht zelf kan ik kort over zijn.......NIET best, maar binnen de limieten om het te halen.

Het leuke nieuws nu is dat ik maandag ben begonnen op de Airbus A310 voor het MCC(multi crew concept) gedeelte.
We zitten eerst een week achter een computer alles te leren eigenlijk en daarna nog een week om alles te herhalen en met name alle handelingen uit je hoofd te leren.
Een korte beschrijving van de boeken die we hebben in vergelijk met de Baron.
Baron 1 AOM(aircraft operating manuel)- airbus heeft er 3
Dan hebben we nog OM part A, een flight crew reference guide, een map voor crew briefings en nog wat cd rommetjes met uitleg. Kortom aardig wat.
Maandag 10 maart staan we gepland voor de eerste vlucht. In totaal 9 MCC vluchten, daarna is het afwachten of we in Eelde moeten blijven of dat we naar Schiphol mogen voor de Bridgecourse.
De laatste loodjes zeg ik maar, maar zeker de leukste.

groetjes
Gertjan

  • 26 Februari 2008 - 09:14

    Sebas:

    Ow jee.... Daar waar ik bang voor was komt nu wel heel erg dichtbij :S Zo'n klein mannechie in zo'n groot vliegding :P

    STOERRR!!! PIK !!!! Jammer dat je vlucht wat minder ging.. als het maar binnen de marges valt toch ! :)

    Spreek je snel !..

    Gr.
    Sebas

  • 26 Februari 2008 - 09:53

    Lau:

    He lieve Gert

    Goed te horen man!! Succes met de laatste loodjes.. jou kennende gaat het weer helemaal goed komen!!
    We gaan snel wat afspreken ok?!
    dikke kus

  • 02 Maart 2008 - 12:15

    Annerieke:

    Ha die GJ, Ik wens je super veel succes met de laatste loodjes, maar dat gaat je ook zeker lukken. Daar twijfel ik niet aan. Beterschap, hoop dat je snel weer de oude bent! En volgend jaar ben je met wintersporten mooi weer van de partij:) Leuk!
    lfs Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eelde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2008

AYATOLLAH

26 Februari 2008

AIRBUS A310

05 Februari 2008

merville

24 November 2007

WING!!!!

21 November 2007

IFR RATED
Gertjan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 29406

Voorgaande reizen:

18 December 2007 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: