UPDATE - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu UPDATE - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu

UPDATE

Door: Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

28 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Mesa

hallo allemaal,

na 1 1/2 week hier een update uit the USA.
Het was me een drukke 1 1/2 week. Na mijn laatste berichtje is Gerjantien aangekomen. Echt een heerlijke tijd gehad.

Het eerste weekend zijn we samen met Kevin en Mara naar de Grand Canyon geweest. Een hele mooie beleving. Je gaat heel rustig omhoog naar 8000 foot, zeg 2 km., en opeens zie je een ravijn wat zo gigantisch diep is niet normaal. Erg mooie omgeving daar, loslopende dieren, adelaars van alles.
Omdat het nog monssoen hier is, kregen we wel even een flinke bui te voorduren, maar gelukkig zaten we al in het busje en werden we niet nat. Het duurde ook maar 10 minuten ongeveer die bui, maar hij was gelijk goed.
's avonds zijn we naar Sedona geweest, dat wordt gezien als een voor plaatsje van de grand canyon. Erg toeristisch dat wel, maar wel gezellig. Helaas was er geen hotel meer te vinden, dus zijn we maar weer terug gereden naar Phoenix.

Die week heb ik mijn Piper Archer afgerond. Ik begin morgen(29 aug) als het goed is met de piper arrow. Voornaamste verschil is dat hij en landing gear heeft wat je telkens uit en in moet doen en dat hij een verstelbare propeller heeft. Dit om het vermogen optimaal te houden. Dus dat wordt een leuke nieuwe ervaring.
Wat erg leuk was, is dat GJ10 mee mocht vliegen op 1 van mijn laatste archer vluchten. Echt super leuk. Maar dat kan zij jullie zelf natuurlijk nog beter vertellen.

Afgelopen weekend zijn we naar San Diego geweest. Alles wat Arizona niet heeft, heeft San Diego dus wel. Gezelligheid, normaal klimaat, leuke eet tentjes, parkjes en STRAND!
We zijn eerst naar Sea World geweest. Echt super gaaf. Dolfijnen, zeeleeuwen, pinguins en ijsberen. Helemaal top.
Ook de shows waren super leuk om te zien. We hebben alleen niet de orka show gezien helaas.
Mooie ervaring ook.

Daarna met kevin en mara, in San Diego wezen eten en even naar een leuke tent wat gedronken.

De volgende dag een echt amerikaans ontbijt (veel dus) genomen en daarna naar Balboa Park gegaan. Hier heb je heel veel museums en gewoon leuke plekjes om te zitten.

Het hoogte puntje van deze trip was zeker het surfen. Wat ongelofelijk gaaf. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Als ik tijd heb, dan wil ik dat zeker nog een keer gaan doen in San Diego. Kijk vooral naar het beach boy filmpje wat erop komt te staan.

Al met al een heerlijke 1 1/2 week gehad met Gerjantien. Voelde een beetje als vakantie.
Helaas was het vanochtend weer afscheid nemen, maar hopelijk gaat het nu lekker snel en ben ik ergens in November weer thuis.
Nu weer aan de studie.

groetjes
gertjan

ps. foto's van grand canyon Sn diego en mee vliegen van GJ10

  • 28 Augustus 2007 - 15:12

    Lau:

    He Gertje, wat leuk weer wat te lezen en dat jullie het zo heerlijk hebben gehad, ik zal het donderdag wel horen van je vriendinnetje! Zet m op daar en tot bij de Mike en Thomas-show ;) X

  • 28 Augustus 2007 - 18:44

    Annerieke:

    Ha die Gert, Ik sluit me bij de vorige schrijver aan: Super leuk om weer wat te lezen en alle foto's te zien (ziet er goed uit!). Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad, ik had ook niet anders verwacht. succes maar weer met alles. liefs anne

  • 29 Augustus 2007 - 09:44

    Leon:

    Ook Hallo...

    Vanavond Ajax-Slavia Prahahahahahahahahahahahahaah. Ik zit op tijd voor de buis ;-)

  • 30 Augustus 2007 - 14:27

    Eddy:

    Om jou op de hoogte te houden (wat jouw werk is) kan ik je mededelen dat Ajax niet meedoet aan de Champions League wat ook te verwachten was. Met Feyenoord gaat alles heel voortvarend. Gaat het met jou ook goed nu!!!!!. Overigens de foto's waren prachtig. Een stevige omarming, groet Eddy

  • 30 Augustus 2007 - 14:36

    Ger:

    Hey liefie,
    Wat leuk al die foto's, wat hebben we veel gezien en gedaan. het was echt genieten. Ik moet nu echt afkicken. Hoe ging het vliegen vandaag????

    Heel veel liefs en dikke kussen ger

    P.s. was je eigenlijk al op de hoogte
    van het feit dat ajax gister heeft verloren??? (flauw he)

  • 31 Augustus 2007 - 20:39

    Mara:

    Zou je niet nog iets doen...?
    Anders kan je wat terug verwachten... ;)

  • 01 September 2007 - 19:32

    Willy & Joop:

    Fijn dat alles goed met je gaat en dat jij een leuke tijd hebt gehad met GJ10.
    Wij vinden de foto's prachtig.
    Zijn zelf ook net terug van vakantie.

    Groeten Joop & Willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2008

AYATOLLAH

26 Februari 2008

AIRBUS A310

05 Februari 2008

merville

24 November 2007

WING!!!!

21 November 2007

IFR RATED
Gertjan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 29426

Voorgaande reizen:

18 December 2007 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: