korte update - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu

korte update

Door: Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

09 September 2007 | Verenigde Staten, Mesa

hallo, even weer een kleine update hoe het hier gaat in Amerika.

Nadat Gerjantien hier is geweest ben ik dus begonnen met de Arrow. Een heel ander vliegtuig. Je hebt wat extra functies erop zitten als een gear wat je moet bedienen, een verstelbare propellor en wat andere settings die je moet leren.
Helaas gaat de Arrow niet zo heel snel. Zeg maar gerust traag. Ik vlieg 2 a 3 keer per week. Maandag vlieg ik mijn D44 en daarna heb ik mijn check en als ik die haal mijn VFR examen. Een spannend weekje dus.
Roel en David hebben hun 45 haal gehaald en hebben maandag hun 46.

Afgelopen zaterdag zijn we naar een honkbal wedstrijd geweest.
De Arizona Diamondbacks tegen de St. Louis Cardinals. uitslag 9-8 voor de Diamondbacks.
Beetje rare wedstrijd. eerst kwamen de diamondbacks met 3-0 voor, maar in de 3de innings wa het opeens 7-3 voor de cardinals. daarna trokken ze het netjes recht.
Gaat er wel anders aan toe dan in NL, veel meer show en alles wordt gesponsord, dus tussen de innings erg veel theater.
Na afloop was er wel een mooie vuurwerkshow. Hieronder de foto's en filmpjs.

Ik hoorde van vincent dat NL erg koud is. Sterkte daar dan maar. hehe

groetjes en tot na mijn checks als ik ze haal.

GJ

  • 10 September 2007 - 07:59

    Wil Martens:

    Fijn dat het lekker gaat daar. Succes voor de komende weken.
    In Spanje is het overigens wel mooi weer en we genieten daardoor iedere dag.
    Groeten van Lesly en Wil

  • 10 September 2007 - 19:07

    Annerieke:

    Ha GJ, klinkt allemaal weer prima!! Ga vooral zo door :)Het begint hier echt al een beetje herfst te worden, helaas! Maar daar alles dus goed zo te horen. liefs Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2008

AYATOLLAH

26 Februari 2008

AIRBUS A310

05 Februari 2008

merville

24 November 2007

WING!!!!

21 November 2007

IFR RATED
Gertjan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 29420

Voorgaande reizen:

18 December 2007 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: