D45 check gehaald - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu D45 check gehaald - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu

D45 check gehaald

Door: Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

11 September 2007 | Verenigde Staten, Mesa

JAJAJA,

vandaag op de dag dat Amerika natuurlijk rouwt om 9/11, heb ik mijn D45 check gehaald.
Na 3 weken mocht ik gelukkig weer eens om 6.00 vliegen dus het weer was uitstekend. Lekker stabiel.

Na 1 leg te hebben genavigeerd, ben ik mijn landingen gaan tonen en daarna weer airwork.
Alles was standaard of standaard +. Mijn Practise forced landing was helaas een beetje jammer, hoewel hij uiteindelijk wel goed uitkwam. Ik kreeg een simulated engine failure boven allemaal powerlines. Zie dus maar eens een geschikt veld te vinden dan. Gelukkig net op tijd iets gekozen.

Morgen heb ik hopelijk mijn laatste VFR check en dan ben ik klaar als alles goed gaat.
Er worden ook ergens deze wek beslissingen genomen over onze groep voor het IFR gedeelte. Kan zijn dat ik terug kom naar NL, maar kan ook naar een ander land worden gestuurd. Niks is zo veranderlijk als de luchtvaart. Jammerlijke is dat ze dit probleem al zo lang kennen en ze er niks structueel aan ("kunnen") doen. Maar goed eerst maar VFR halen uiteraard.
Jullie horen het zo snel mogelijk.

gegroet
Gertjan

  • 12 September 2007 - 13:11

    Bert Leers:

    Van harte gefeliciteerd. Als ik allemaal zo lees gaat het zeer voorspoedig;alleen de vaktermen zijn me niet altijd helemaal duidelijk,maar dat is van geen belang.Nog veel succes verder en misschien wordt je wel naar Spanje gestuurd,kun je zo nu en dan even bij je ouders langs.Groeten van Elsa

  • 13 September 2007 - 08:19

    Eddy & Ineke:

    Beste Gertje, proficiat met het behalen van de D45 check, alhoewel het mij eerlijk gezegd niet allemaal even duidelijk is, maar desalniettemin. Vertrek zelf nu naar België, kom morgen terug om dan de verjaardag van Leon en Arjen te vieren in Gouda. En dan... hebben wij vakantie. Wij beginnen in Castelrotto (jou wel bekend) en vandaar uit dwars door Italïe naar La Spezia van waaruit wij via de kustlijn naar boven trekken richting Frankrijk, waar wij dan nog een week aan de Cote d'Azur verblijven. Zult dan een tijdje niets van ons horen maar zijn in gedachten dicht bij jou. Veel succes.

    Groeten Eddy & Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2008

AYATOLLAH

26 Februari 2008

AIRBUS A310

05 Februari 2008

merville

24 November 2007

WING!!!!

21 November 2007

IFR RATED
Gertjan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 29430

Voorgaande reizen:

18 December 2007 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: