VIVA LAS VEGAS - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu VIVA LAS VEGAS - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Gertjan Wijmer - WaarBenJij.nu

VIVA LAS VEGAS

Door: Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

01 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Mesa

hoi hoi,

na een weekje in de sim was het tijd voor wat ontspanning. Dus waar beter dat te doen dan in Las Vegas. Om 5.00 gingen we weg en uiteraard ben ik eerst even gaan slapen en vinnie ook dus lieten we de belg rijden. ideaal. Na 2 1/2 uur hebben we hem afgelost en toen schoot het ook lekker op :)

Vlak voor Las Vegas ga je de Hoover Dam over, 1 van de grootste in de Wereld. Erg mooi om te zien, alleen jammer dat ze de Powerlines niet wat beter hebben weg gewerkt. Je kijkt voordurend tegen staal aan namelijk.
Als je daar voorbij bent dan rij je de bergen uit en zie je Las Vegas al liggen.
Voor de televisie kijkers het ziet er precies het zelfde uit als op CSI.

Nadat we Las Vegas boulevard opgereden waren lag even later ons Hostel aan de weg. Nog wel even lopen van het echte bruisende Las Vegas, maar het was erg goed te doen. Een prima Hostel overigens.

Als eerste zijn we de tower op gegaan. Deze is 1149 ft. hoog. deel door 3 voor de meters.
Echt een geweldig uitzicht over Las Vegas en omgeving. Ook tevens veel vliegvelden te zien (das toch ook interresant).
Na dat te hebben gezien, zijn we downtown in gegaan. Alles was er, the Bellagio, the mirrage, MGM, Luxor noem maar op. En iedereen is bezig met de hoop op. Helaas was dit voor mij ook het geval. Maar het was me echt een leuk weekend, hoewel het je wat kost.
Wat tevens erg gaaf was, waren de leeuwen en tijgers die in the mirage en MGM waren. echt mooie beesten zijn dat. Er zijn ook dolfijnen maar daar moest je een smak geld voor neer leggen en die had ik al gezien in San Diego dus dat hebben we maar niet gedaan.
Maar het meest indruk wekkend is toch wel de fonteinen bij the bellagio. Wat een mooi gezicht is dat.

's zondag was het weer tijd om te vertrekken. Na bijna 6 uur weer terug in het zeker niet bruisende Mesa. Echt een verschil tussen Las Vegas, San Diego en Phoenix. De eerste 2 leven de laatste is echt saai.
Helaas weet de planning van Sabena ook nog steeds niet wat logisch plannen is en sta ik niet op het rooster voor morgen (maandag).Het lijkt wel alsof andere steeds vaker langs gaan om erop te komen.Iedereen wil snel, alleen sommige snappen dat niet.Beetje egoistisch zal ik maar zeggen.Hopelijk komt de KLS en Sabena daar ook een keer achter.

De foto's staan hieronder en voor video ga naar:

en bezoek de weblog van vincent en david voor meer foto's en video.

groetjes
G

• 01 Oktober 2007 - 08:19

Sebas:

Ik zie geen foto's :P

Btw nog wat gewonnen met Poker of hebbie nie gespeeld ?

Kuss

• 05 Oktober 2007 - 19:30

Annerieke:

Ha die GJ, Alles goed daar? Leuke foto's! lfs Anne

• 07 Oktober 2007 - 22:03

Ger:

Liefie,
    leuke foto's, alleen een klein beetje jammer dat je niks gewonnen hebt. Ik had zo'n leuk grachtenpandje niet verkeerd gevonden in Utrecht!!!! dikke kussen van mij